дніпровський центр професійно-технічної освіти державний професійно-технічний навчальний заклад офіційний веб-сайт
Сорокіна Тетяна Петрівна

СорокінаТетяна Петрівна

 
викладач

Загальний педагогічний стаж: 48

Педагогічний стаж на займаній посаді: 29

Освіта:

  • Дніпропетровський гірничий інститут (1972), гірничі машини і комплекси, інженер-механік

Атестацiя:

  • 2017 рік – «спеціаліст вищої категорії, викладач-методист»

Нагороди, відзнаки:

  • 2005, грамота Головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації

Підвищення кваліфікації(протягом останніх 5 років):

назва закладу Спеціальності, з якої проходило підвищення кваліфікації
2016 Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Інститут післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників «За програмою викладачів професійно-теоретичної підготовки ПТНЗ»
2016 Комунальне підприємство «Навчально-курсовий комбінат» Дніпропетровської обласної ради в якості інженерно-технічного персоналу «Допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В»

Працює над методичною проблемою:

«Диференціація, індивідуалізація навчання в стимулюванні розвитку творчих здібностей учнів»

Рівень знань учнів за предметом (ами) за навчальний рік:

Назва предмету Рівень навчальних досягнень,%
Читання креслень 78%
Допуски, посадки та технічне вимірювання 75%
Охорона праці 85%

Індивідуальні досягнення учнів з предмета (призери олімпіад, конкурсів, інтелектуальних марафонів тощо):

Рік Вид заходу Досягнення (місце)
2015 Онлайн-олімпіада з охорони праці 8-ме місце

Участь у роботі методичних комісій, секцій, радах, конкурсах, лабораторіях, конференціях, тощо:

Рік Назва
2015-2017 Голова методичної комісії металооброблювальних та електротехнічних професій

Відкриті заходи (організація, участь):

Рік Вид заходу, тема
2016 Відкритий урок «Позначення і зображення різьби і різьбових з’єднань»
2015 Відкритий урок «Читання складальних креслень вузлів токарного верстату»
2014 Відкритий урок «Читання креслень деталей, обмежених поверхнями обертання»
2014 Відкритий урок «Читання креслень деталей з різьбою»

Методичні розробки (рекомендовані НМЦ ПТО, методичною радою ДЦПТО для впровадження в роботу):

Рік Назва Тема
2017 Методична розробка Диференціація, індивідуалізація навчання в стимулюванні розвитку творчих здібностей учнів
2016 КМЗ з професії «Токар» з читання креслень Альбом з кресленнями, тестові завдання, практичні роботи

Висвітлення власного педагогічного досвіду, зокрема в друкованих виданнях:

Рік Назва видання Тема
2017 Сучасний вісник №3 Диференціація, індивідуалізація навчання в стимулюванні розвитку творчих здібностей учнів